Velké Losiny a popovýsknutí.

17.04.2012 10:36

Hurá, hurá , hurá. Přijede můj milovaný bratránek. Přijedou s manželkou - pražáci měšťáci - navštívit  zdravý venkov. Krásné lázeňské městečko Velké Losiny. Mají zde plánovaný týden lázeňských procedur. Koupání v bazénku s horkou, smradlavou, pramenitou, ale silně zdravou vodou. Možná nějaké masáže, to nevím, to se dozvím, až přijedou. Určitě plánují také spoustu procházek po okolí, a co kde mají navštívit poradíme my. Určitě nějakou procházku, nebo výlet absolvujeme s nimi. Těším se na ně.  A navíc, jako takový bonus pro mě, se zajedeme za nimi do Velkých Losin podívat. Mám ráda toto malé, ospalé městečko. Nebo je to obec? Teď si nejsem ani trošku jistá, ale vím, že jsem o Losinách někde četla jako o lázeňském městečku. Jak už jsem možná někde v předešlém článku napsala, poblíž jsem skoro dvacet let bydlela a často jsem chodila do Losin na procházky. Nejraději a nejčastěji přes zámecký losinský park a potom dál kolem řeky Losinky. Hned bych se tam přestěhovala. Jenomže bydlíme nyní  v blízkém okresním městě a výhody města moje drahá polovička nemíní opustit.

Tak to jsem si trošku popovýskla.  Ráda se na něco těším. Akorát, že když se na něco těšíte, tak život tak nějak rychlejí utíká. Takže bacha, abychom se neprotěšili až k samému jeho konci. Raději i to těšení budu provádět s mírou. No vlastně tohleto i s Mírou. Tak Mirečku a Jani přijeďte - v Losinách je fajn.